Dienstverlening

CIBT en dochterondernemingen CIBT Visumdienst en VisumCentrale leveren diensten aan opdrachtgevers uit uiteenlopende bedrijfssectoren. Meer dan 4 miljoen reizigers hebben hun visum al via ons aangevraagd, voor vrijwel elk land ter wereld.

Wij leveren flexibele service op maat die aansluit bij de wensen van organisaties van alle groottes uit uiteenlopende sectoren. Van ’s werelds grootste multinationals tot bedrijven met één vestiging. Visumwinkel werkt onder meer voor cruiserederijen, touroperators en andere bedrijven in de reisbranche.

Met de dienstverlening van Visumwinkel wordt het plannen van internationale reizen een stuk makkelijker voor organisaties. Wij hebben de ervaring, wij weten de weg en we beschikken over een wereldwijd netwerk dat in staat is om bureaucratie te omzeilen. Zo kunnen we u snel uw visa en legalisaties leveren.

Voorbeelden van Visumwinkel dienstverlening op maat:

  1. Klantenservice.  Onze experts op het gebied van visa en legalisaties zijn 12 uur per dag bereikbaar. Zij werken snel, effectief en ze zijn goed geïnformeerd.
  2. Managementrapportages.  Visumwinkel biedt opdrachtgevers op verzoek gedetailleerde rapportages over de activiteiten op hun account, waarmee ze beter inzicht krijgen in hun totale uitgaven voor visa en legalisaties.
  3. Belangrijke mededelingen.  Visumwinkel brengt u op de hoogte van belangrijke wijzigingen in de vereisten voor internationale reizen.
  4. Dienstverlening op lokatie.   Visumwinkel kan medewerkers trainen en detacheren op uw locatie. Ook kunnen we een ondersteunend team samenstellen dat voor u werkt op een vestiging van Visumwinkel.
  5. Uw eigen accountmanager.  Grote opdrachtgevers van Visumwinkel profiteren van een vaste accountmanager die fungeert als aanspreekpunt.  Deze ervaren Visumwinkel-medewerker zorgt ervoor dat uw zaken naar uw volle tevredenheid worden behartigd.
  6. Unieke dienstverlening.  Visumwinkel biedt een uitgebreide dienstverlening, met verwerkingstijden binnen een werkdag, aflevering buiten kantooruren, ‘meet and greet’ op luchthavens en meer. Wij doen ons best om in de meest uiteenlopende behoeften van reizigers te voorzien.
  7. Co-Branded portal.  Visumwinkel biedt klanten een aangepaste website met het logo van de opdrachtgever en met inhoud op maat.
  8. Realtime statusinformatie van aanvragen.  Reizigers ontvangen automatisch een e-mail bij elke fase van het aanvraagtraject; bij de ontvangst van hun aanvraag door Visumwinkel, wanneer de aanvraag is ingediend bij de uitgevende instantie(s), en wanneer het paspoort afgeleverd wordt. Met Visumwinkel’s online tracking kunnen gebruikers op elk gewenst moment zien wat de status van hun aanvraag is.

Reizen

Neem contact op

Wilt u een vertrouwelijke offerte ontvangen van Visumwinkel?

U kunt contact opnemen met onze salesafdeling om uw specifieke behoeften te bespreken. De salesafdeling is bereikbaar op telefoonnummer 070-315 02 75.

Flexibele oplossingen